Het is weer volop kermis seizoen, en zo ook in Hoogkarspel waar zij als EHBO-WFZO ook weer aanwezig waren om iedereen weer zo veilig en gezond mogelijk te houden.


Reanimeren kun je leren !
Het is weer volop kermis seizoen, en zo ook in Hoogkarspel waar zij als EHBO-WFZO ook weer aanwezig waren om iedereen weer zo veilig en gezond mogelijk te houden.


Altijd weer een gezellige boel met Oos Joos als klap op de vuurpijl echt lokale Rock en Roll, wereld beroemd in Ursem en omstreken. Gelukkig aan het eind ook iedereen weer voldaan en veilig naar huis.


In dit 3 dagen durende toernooi word er in Hoorn door de jeugd weer gestreden om de hoogste eer, gelukkig een sportief toernooi tot op heden zonder noemenswaardige incidenten.


De Kermisborrel (Tolwegborrel) in Hoogkarspel is weer mede verzorgd door EHBO-WFZO.NL
Gelukkig is alles in goede banen geleid en een prachtige afsluiting met vuurwerk !


9 en 10 Mei was het weer zover, het jaarlijkse foodvestival. Gelukkig zonder serieuze incidenten, 2 dagen vol zonneschijn, lekker eten, muziek en goede vibes !

De EHBO posten van Koningsdag Blokker en Koningsdag Venhuizen zit er weer op. Alles is gelukkig weer zonder bijzonderheden verlopen.

Vrijdag 17 April stonden we op de koningspelen in Enkhuizen. De activiteiten waren van half 9 tot half 3 in de middag. Er waren diverse sportactiviteiten voor diverse groepen. Over de hele dag waren er 1000 kinderen van diverse scholen. Het weer was goed, en de kids waren sportief. Op een paar kleine incidenten (pleisters plakken) verliep de dag goed.




In Medemblik was er op zondag 7 september 2025 een gravelrace georganiseerd in de Merida NL Gravel Series, een competitie voor sportieve fietsers.
Het parcours loopt over de steile niet zo natuurlijke heuvels en door akkers, met de start bij de skeelerbaan aan het Opperdoezerpad 2 in Medemblik.


21,22 en 23 Augustus was het weer zo ver, huttendorp Andijk.Het was weer super gezellig. De kinderen hebben genoten en wij hebben uiteraard de eerste hulp weer verleend.


21 Juni was daar weer de jaarlijkse kippebillen party, dit keer op de ijsbaan in Venhuizen. Een mooi evenement met een leuke lineup en zeer goede sfeer. In lijn met de sfeer eigenlijk maar 1 noemenswaardig incident verder kon iedereen aan het einde van de avond weer veilig naar huis.

